loading...

یادگار دوست

نگاهی به تاریخچه کامپیوتر این که قرار است با استفاده از سیستم خود چه کاری انجام دهید به عنوان یکی دیگر از موارد برای خرید کامپیوتر و خریدن لپ تاپ در ذهن surface laptop قیمت مرور می شود. اگر به دنبال

نگاهی به تاریخچه کامپیوتر

laptopاین که قرار است با استفاده از سیستم خود چه کاری انجام دهید به عنوان یکی دیگر از موارد برای خرید کامپیوتر و خریدن لپ تاپ در ذهن surface laptop قیمت مرور می شود. اگر به دنبال انجام پروژه های سنگین گرافیکی هستید و یا قصد دارید روی به انجام بازیهای سنگین بیاورید، خرید کامپیوتر می تواند ایده ای بهتر باشد. در عین حال اگر به عنوان یک دانشجو به دنبال انجام کارهای دانشجویی هستید، باید به سراغ خرید لپ تاپ بروید. همانگونه که میدانید کامپیوترها از سخت افزار های مختلفی تشکیل شده اند. به همین علت برای خرید کامپیوتر یا خرید لپ تاپ باید یک مقایسه بین بخشهای مختلف آن انجام دهید. موارد مقایسه ای مختلفی در این زمینه وجود دارند. به عنوان مثال مقایسه سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین مقایسه صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ از جمله مواردی به شمار میروند که مورد توجه قرار گرفته اند.

  1. میزان و نوع حافظه رم: ۴ گیگابایت RAM DDR4
  2. کاترپیلار (صفحه کیفهای کاترپیلار در دیجیکالا)
  3. دارای قابلیت ارتقا
  4. با وزن ۲.۱ کیلوگرم
  5. دارای نمایشگر لمسی ISPبا ابعاد ۱۳.۹ و بروزرسانی ۶۰ هرتز
  6. درآمد خالص سالانه: 27.1 میلیارد دلار

laptopلپ تاپ هایی که نرخ رفرش بالای 120 هرتز دارند، به شما در بازی هایی که نرخ فریم بالایی نیاز دارید نیز کمک میکنند. نرخ رفرش که با واحد Hz بیان میشود با نرخ فریم کاملا متفاوت است اما مکمل نرخ فریم یک نمایشگر با نرخ رفرش بالاست! شاید شما هم شنیده باشید که لپ تاپ های گیمینگ به ویندوز اورجینالشان زنده هستند. برای من نویسنده که بار اول بود ویندوز اصلی را تجربه میکردم حس و تجربه بسیار خوشایندی بود. 1. تمام درایور های شما به صورت اتوماتیک آپدیت میشوند و کار شما بسیار راحت میشود. 2. خود ویندوز در صورت آپدیت اتوماتیک به نسخه جدید تر میرود. 3. ویندوز اصلی با قطعات لپ تاپ بیشترین هماهنگی را دارد. به هر حال اگر که لپ تاپ انتخابی شما ویندوز اورجینال ندارد هم مشکلی نیست. اگر شما قصد دارید در مدل از سری های مختلف لپ تاپ ها را بخرید به طور دقیق مدل آن را یاداشت کنید و در مورد آن کانفیگ خاص تحقیق و بررسی کنید. فرضا سری FX516 ایسوس از 3-4 مدل مختلف تشکیل شده است که هر کدام با کارت گرافیک و پردازنده مشخصی عرضه میشوند. قیمت لپ تاپ گیمینگ هم دقیقا همانند قیمت دیگر کالا های خارجی وابسته به نرخ دلار است. هدف نهایی ما جلب رضایت تمام و کمال شما مشتریان عزیز است. اگر قبل از خرید نیز سوالی دارید میتوانید با مطالعه مجله خبری لپ تاپ دیجی 63 اطلاعاتی کسب کنید. خرید لپ تاپ برای گیمینگ | چرا اگر گیمر هستیم لپ تاپ بخریم؟ ما فقط برای بازی کردن یک دیوایس میخواهیم؛ لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به علایق و سبک بازی های خودتان توجه کنید. بسیاری از گیمر ها که فقط به همین دلیل قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارند، به PC ها و حتی انتخاب های بهتری همانند کنسول PS5 و Xbox X Series نیز فکر میکنند.

راهنمای آنجلینا جولی برای لپ تاپ

laptopبا فراگیر شدن دور کاری ها و نیاز به کار با کامپیوتر و نبودن فضای کافی در خانه، خرید لپ تاپ به امری ضروری و رایج تبدیل شده است. مزیت لپ تاپ نسبت به سیستم کامپیوتری قابلیت جابجایی و ابعاد کوچک تر آن است. برای کار با لپ تاپ نیاز به میز و صندلی خاصی نیست و در همه جا حتی روی مبل و تخت خواب هم می توان از لپتاپ استفاده کرد. مزایای سیستم نسبت به لپ تاپ نیز در قیمت تمام شده نسبت به قدرت سیستم می باشد. برای خرید لپ تاپ باید با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، به نیاز و کاربردهای مورد استفاده خود توجه کنید. لپ تاپ، لب تاپ، لپ تاب، لب تاب یا نوت بوک؟ تلفظ درست Laptop ، لپ تاپ است اما اشتباه متداولی وجود دارد که به آن لب تاب، لپ تاب، لب تاپ هم گفته میشود. البته لپتاپ با نوت بوک تفاوت جزئی دارد. نوت بوک وسیله ای است که وزن کمتری دارد و کوچک تر طراحی می شود.

laptopبرای یک لپ تاپ قدرت پردازشی مهمترین اولویت خرید نیست. مگر اینکه لپ تاپ را برای گیمینگ یا اجرای برنامههای سنگین مهندسی خریداری کنید. برای یک کاربر معمولی لپتاپ سرعت، مقدار حافظه داخلی و طول عمر باتری از همه چیز مهمتر است. چرا که کاربران معمولی بیشتر برای ذخیره اطلاعات، انجام پروژههای دانشگاه یا محل کار و تماشای فیلم از لپ تاپ استفاده میکنند. اما در مینیکامپیوترها قضیه کاملا متفاوت است. استفاده از مینیکامپیوترها چند سالی است که در کشور ما رایج شده و بنابراین هنوز افراد زیادی هستند که دقیقا تعریف و کاربرد یک مینیکامپیوتر را نمیدانند. مینیکامپیوترها کیسهای کوچکی هستند که به جای کیسهای قدیمی و جاگیر کامپیوترهای رومیزی استفاده میشوند و دقیقا همان کار را برای شما انجام میدهند. نکته جالب درباره مینیکامپیوترها این است که شما میتوانید کانفیگ آنها را شخصیسازی کنید. یعنی بر اساس نیازتان تعیین کنید که مشخصات مینیکامپیوتر موردنظرتان باید چه چیزهایی باشد.

laptopیا لپتاپ (به انگلیسی: Laptop) به معنی "روی دامان" (در مقابل رایانه رومیزی)، به رایانه شخصی کوچک، سبک و قابل حمل گفته میشود. را به جای "لپتاپ" پیشنهاد داده است. وزن لپتاپ معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلو است که به اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. این رایانه کوچکتر از رایانههای رومیزی است و میتواند با یک باتری کار کند یا از یک آداپتور AC/DC خارجی تغذیه شود. بسیاری از آنها چند سلول ۳ ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرایندها در هنگام قطع برق مفید است. لپتاپها بهطور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد، با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شدهاست. لپتاپها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه در آنها برای RAM در نظر گرفته شدهاست. لپتاپها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین ولی میتوان صفحهکلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد.

وزن و ابعاد فیزیکی آیا برایتان مهم است؟

laptopتولیدکننده ویندوز و قدیمیترین و نامآشناترین برند در حوزه محصولات کامپیوتری. مایکروسافت Microsoft با تولید محصولاتی که همواره پیشرو هستند و مرزهای کامپیوتر را جلو میبرند شناخته میشود. لپ تاپهای این شرکت از معروفیت بالایی در خصوص تاچ اسکرین و قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردار هستند. با این حال قیمت محصولات مایکروسافت Microsoft معمولا از رقبا اندکی بالاتر است. یکی دیگر از غولهای صنعت کامپیوتر و دیجیتال که نیازی به معرفی ندارد. گوگل در سالهای اخیر دست به تولید و عرضه برخی از بهترین لپتاپهای موجود در بازار کرده است. با این حال باید در نظر داشته باشید که همچون محصولات مایکروسافت، لپ تاپهای گوگل هم قیمت زیادی دارند. با این حال به خاطر پشتیبانی گوگل و همچنین استفاده از بهترین قطعات داخلی، معمولا این قیمت بالا میارزد. نکات بسیاری وجود دارد که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه کنید. وزن و ابعاد فیزیکی آیا برایتان مهم است؟ سیستم عامل برایتان مهم است؟ در این راهنمای خرید لپ تاپ سعی کردیم به شما انواع مارک لپ تاپ را معرفی کنیم و همچنین نکاتی که باید به آنها قبل از خرید لپ تاپ توجه کنید را برایتان جمعآوری کردیم. در نهایت در نظر داشته باشید که هر کدام از مواردی که ذکر شد ممکن است دلیلی برای خرید یا نخریدن یک لپ تاپ باشد. همیشه دقت داشته باشید که شما میخواهید محصولی بخرید که چندین سال برایتان کار کند. پس اگر اندکی بیشتر خرج کنید در نهایت به نفع خودتان کار کردهاید.

یک طرح آسان برای کامپیوتر

laptopاز دیگر مشتریان پروپاقرص مینیکامپیوترها میتوان به کارگزاریهای بورس، دفاتر پیشخوان دولت، آژانسهای مسافرتی و به طور کلی دفاتر اداری با تعداد زیاد کارمند هستند. این ادارات معمولا فضایی کوچک دارند به همین دلیل استفاده از مینیکامپیوترها که فضای کمتری را اشغال میکنند، بسیار دارای اهمیت است. مینیکامپیوترها در مقایسه با لپتاپها دارای طول عمر بالاتری هستند. چرا که شما میتوانید قطعات سختافزاری آنها را ارتقا دهید و با سرویس به موقع تا مدتها بدون بروز مشکل از آن استفاده کنید. در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی مصرف برق مینیکامپیوترها بسیار کمتر است. اما از آنجایی که به منبع برق متصل میشوند و قدرت بیشتری از لپتاپها دارند، مصرف برق آنها از لپتاپها بیشتر است. برای مطالعه بیشتر به مقاله ما با موضوع مصرف برق کمتر مینیکامپیوترها نسبت به کامپیوترهای رومیزی مراجعه نمایید. مینیکامپیوترها آنقدر کوچک هستند که شما میتوانید آنها را پشت مانیتور یا روی دیوار نیز نصب کنید. به همین دلیل در هر محیطی و هرجایی میتوانید از آنها استفاده کنید.

  • بلندگوهای ضعیف
  • درآمد خالص سالانه: 57 میلیارد دلار
  • سیستمهای بیدرنگ
  • لپ تاپ صنعتی چیست ؟
  • پشتیبانی از گرافیک مشکوک

laptop• پشتیبانی مغز رایانه ۲۴/۷ کارشناسان مغز رایانه متشکل از افراد مجرب و با تجربه میباشد برای ارائه خدمت به شما کاربران گرامی کارشناسان مغز رایانه از طریق پلیس آگاهی، پلیس اماکن احزار هویت میشوند. و به شرکت مغز رایانه گواهی عدم سو پیشنه و عدم مصرف مواد مخدر ارائه میکنند. خدمات کامپیوتر در محل مغز رایانه چه کار های می تواند انجام دهد؟ مهندسان مجرب و ماهر در خدمت شما هستند. ما مهندسین مجرب و متخصصی داریم که می توانند هر نوع مشکل لپ تاپ را تعمیر و سرویس کنند. خدمات تعمیر لپ تاپ در خانه نیز ارائه می شود. این شرکت با برند های بزرگی مانند لپ تاپ های دل، لنوو، سونی، ایسر، توشیبا، اچ پی، ایسوس سروکار دارد. چه برای تعمیرات عمومی، تمیز کردن، ارتقاء یا نصب نرم افزار و ویندوز، مغز رایانه اینجا به شما کمک می کند. ما با کسب و کارهای کوچک با استفاده از خدمات فناوری اطلاعات خود کار میکنیم تا به آنها کمک کنیم تا کسبوکار خود را با بهرهوری بیشتر اداره کنند. اجازه ندهید زمان از کار افتادن رایانه برای شما هزینه بیشتری داشته باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لپ تاپ مهندسی وب سایت خود باشید.

مهدی بازدید : 47 جمعه 30 دی 1401 زمان : 12:59 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از به روزترین موضوعات دنیا همراه با مطالب راهنمای خرید از لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لپتاپ استوک، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 2,322
  • بازدید کلی : 5,381