loading...

یادگار دوست

دکوراسیون خانه. دکوراسیون منزل تأثیر به سزایی در زیباسازی منزل و محیط زندگی دارد و احساس و انرژی مثبتی را به همه القا طراحی بار کافی شاپ می کند. آشنایی با اصول دکوراسیون داخلی منزل برای داشتن محیط زن

دکوراسیون خانه.

kitchen decorationدکوراسیون منزل تأثیر به سزایی در زیباسازی منزل و محیط زندگی دارد و احساس و انرژی مثبتی را به همه القا طراحی بار کافی شاپ می کند. آشنایی با اصول دکوراسیون داخلی منزل برای داشتن محیط زندگی زیبا، ضروری است. همچنین شناخت دقیق نسبت به اصول دکوراسیون برای ایجاد دکوراسیون جدید منزل هم مفید است. در این مقاله به بررسی اهمیت دکوراسیون منزل و اصول مختلف آن می پردازیم. دکوراسیون داخلی چیست و چگونه در زیبا شدن محیط زندگی اثر می گذارد؟ اصول مختلف دکوراسیون منزل شامل چه مواردی است؟ منظور از دکوراسیون داخلی منزل، ایجاد هماهنگی میان عناصر مختلف منزل اعم از رنگ دیوارها، وسایل و اتاق ها است. این هماهنگی صرفاً معطوف به انتخاب رنگ، نوع و مدل وسایل و… نیست بلکه جنبه های دیگری از جمله چیدمان را هم در بر می گیرد. بسیاری از مردم معمولاً به چیدمان لوازم خانه خود توجهی ندارند و بدون هیچ گونه ذوق هنری و طراحی خاص، صرفاً به صورت بداهه لوازم را می چینند.

اول به سراغ ورودی خانه میرویم.

kitchen decorationدکوراسیون سرویس بهداشتی را حتی با ۱۰۰هزار تومان هم میتوانید تغییر دهید، بله با ۱۰۰هزار تومان. چند صابون با رنگ جدید بخرید و در سرویس بهداشتی و حمام قرار دهید. یک کلاف کاموا به رنگ سال ۱۴۰۱ بخرید و برای تمام افراد خانواده لیف ببافید و در حمام قرار دهید. پس اصلا نگران هزینهی تغییر ظاهر این بخش از خانه نباشید. اگر دوست داشتید کمی بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید میتوانید قاب آینه سرویس بهداشتی را تغییر دهید یا سطل زباله، دمپایی و وسایل پلاستیکی داخل دستشویی را هم تغییر دهید. خرید حولهی جدید و قرار دادن چند گلدان گل طبیعی در سرویس بهداشتی هم میتواند ایدهی خوبی برای تغییر حال و هوای سرویس بهداشتی و حمام باشد. حالا که تمام خانه را به روز کردید نوبت به بخش ورودی خانه و فضاهای بیرونی است. اول به سراغ ورودی خانه میرویم. فرقی ندارد خانهی بزرگی دارید یا کوچک، چند وسیله به صورت مشترک در همهی ورودیها وجود دارد.

  • ترمز درب
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • سفید صدفی

kitchen decorationاز رنگ هایی مانند کرم، قهواه ای، طوسی و مشکی در کنار رنگ قرمز استفاده کنید. انواع گل و گیاه عناصر جدایی ناپذیر خانه های ایرانی هستند. میتوانید از انواع گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. گیاهان علاوه بر بخشیدن انرژی های مثبت به فضا باعث تصفیه هوای خانه نیز میشوند. علاوه بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. فقط کافیست کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید. انواع گل و گیاه عناصر جدایی ناپذیر خانه های ایرانی هستند. میتوانید از انواع گلدان های آپارتمانی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. گیاهان علاوه بر بخشیدن انرژی های مثبت به فضا باعث تصفیه هوای خانه نیز میشوند. علاوه بر آن وسایل چندان گرانی نیستند. فقط کافیست کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید. استفاده از چانکی بافتنی حس گرمی بی نظیری به فضا میدهد. علاوه بر آن از انواع المان های سنتی ایرانی استفاده کنید. احتمالاً بسیاری از ما انواع پشقاب های قدیمی را که از بزرگترها به یادگار گرفته ایم را در خانه داریم.

kitchen decoration• اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید فضای خانه شما لوکس و باشکوه باشد؛ مبل کلاسیک بهترین گزینه برای شما است.در مبلمان کلاسیک نسبتد به مبلمان استیل چوب کمتری استفاده شده است. • طرح های حال حاضر موجود در بازار نشان می دهد که رنگ های روشن بیشتر بعنوان رنگ ست و هماهنگ به کار برده می شود. سعی کنید رنگ های کرم ، زرد، سفید در دکوراسیون داخلی شما استفاده شده باشد. خرید مبل می تواند برای هر کس جالب و لذت بخش باشد اما باید توجه کنید که در حین انتخاب مبل شیک و جذاب، مبلی را انتخاب کنید که در کنار کیفیت خوب، مدت زمان طولانی برای شما کار کند. در این بین مبل کلاسیک هم انتخاب شایسته ای است، حتی برای ست مبلمان اداری هم از این مبل ها پیشنهاد میشود. ما نیز در آرک شاپ همراه شما هستیم تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

هر سبک طراحی، وسایل خاص خود را دارد.

مبلمان علاوه بر کاربری مناسب، باید متناسب با مکان مورد استفاده و سلیقه کاربر باشد. در طراحیهای مدرن، وسایل و اسباب یک منزل، میتوانند چندین هدف داشته باشند. مثلاً یک مبل، جدا از استفاده همیشگی، میتواند جداکننده فضای حال با پذیرایی باشد. دقت داشته باشید که سایز و اندازه وسایلی که تهیه میکنید با محیط مورد استفاده همخوانی داشته باشد. برای مثال فضایی که مبلهای بزرگ، برای یک اتاق کوچک ایجاد میکند، بسیار متفاوت با زمانی است که همین مبل را در یک محیط وسیع قرار دهیم. هر سبک طراحی، وسایل خاص خود را دارد. شما میتوانید با مطالعه بر روی سبکهای متفاوت، سبک خاص خانه خودتان را بیابید. این بخش، از خانهای به خانه دیگر و فردی به فرد متفاوت است و هرکسی بنابر سلیقه خودش میتواند از وسایل دکوری استفاده کند. جنبش طراحی معاصر در سالهای 1933 تا 1965 شکل گرفته است. خواستگاه طراحی معاصر ایالات متحده آمریکا است.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationعباراتی مانند دکوراتور و طراح اغلب مترادف استفاده میشود. با این حال، تمایز میان اصطلاحات وجود دارد. واژه دکوراتور داخلی در اواخر قرن نوزدهم اوایل قرن بیستم مدل آشپزخانه بدون اپن پدید آمدهاست. به آن دسته از دستاندرکاران گویند که در تنظیم داخلی در سبکهای مختلف تخصص دارد. در این متن سبک اشاره به یک ترکیب بندی بر اساس یک تصویر از یک ایده خاص، زمان، مکان، و غیره به عنوان مثال: ویکتوریا، گرجستان، دکو، هنر مدرن، و غیره دارد. اصطلاح دکوراتور داخلی نیز نشان میدهد تمرکز بر جنبههای زینتی و متحرک از داخل کابین، مانند رنگ، مبلمان، مبلمان قالبگیریهای و قاب سازی، طراحی دارد. طراح داخلی مستلزم آن است که تأکید بر برنامهریزی، طراحی کاربردی و استفاده مؤثر از فضا که در این حرفه وجود دارد، در مقایسه با تزئین فضای داخلی بیشتر باشد. طراح داخلی میتواند پروژههایی که شامل تنظیم فاصلههای طرح اولیه را در داخل یک ساختمان و همچنین پروژههایی که نیاز به درک درستی از مسائل فنی مانند آکوستیک، نور، دما، و غیره دارند را انجام دهد.

راز دکوراسیون خانه

kitchen decorationرنگها و طرحهایی برگرفته از طبیعت و جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص، پارچههای رنگارنگ و متریالهای گرم در خانههای جنوب غربی زیاد دیده میشود. سبک گلم برای کسانی کاربرد دارد که به تزئینات فلزی، آینهها، رنگهای طلایی و مشکی و نقرهای علاقه دارند. مبلهای مخمل و نرم، وسایل مرمر، تابلوهای سیاه و سفید و لوسترهای چشمنواز اعضای جدانشدنی سبک گلم هستند. ترجیح بر این است که رنگها در این سبک ساده و طرحها جلوهگر باشند، پس بهتر است تمرکزتان را روی جزئیات بگذارید. سبک تروپیکال یا استوایی سبکی زنده و جسور با رنگهای شاد و تند است، مثل زرد، نارنجی و سبز روشن. وسایل و مبلمانی که بیشتر از بامبو یا حصیر، خیزران و ساج ساخته میشوند. گیاهان نقش تعیینکنندهای در این سبک دارند و بهتر است فضای بیرون را به درون بیاورید. در دکوراسیون داخلی نشیمن و پذیرایی به چه نکاتی توجه کنیم؟ چرا نشیمن و پذیرایی باهم؟

  1. وسایل غیرضروری را حذف کنید
  2. روشویی و سرویس دستشویی: ۱.۴ میلیون تومان
  3. اندازهگیری دقیق فضاها
  4. چه تفکری در پشت طراحی به سبک معاصر بوده است؟

kitchen decorationرنگ دکوراسیون 2023 یکی از مهمترین موضوع برای علاقمندان به مد است. استفاده از مبل های تک نفره با رنگ قرمز آتشین در کنار رنگ های مکمل و متضاد می تواند گزینه ی مناسبی باشد. رنگ آمیزی یکی از دیوارهای خانه به رنگ قرمز یا تنها کادر کوچکی از دیوار می تواند روش خوبی برای داشتن رنگ سال باشد. جسورترین رنگ در سال های اخیر رنگ ویوا مگنتو است. برای اطلاعات بیشتر و نحوه به کار بردن این رنگ با سیب چوب همراه باشید. آشنا بودن با رنگ ترند امسال می تواند شما را بسیار جذاب تر کند. رنگ ها در سراسر زندگی ما جایگاه ویژه ای دارند. رنگ ها در ظاهر ما و در محیط زندگی ما بسیار تاثیر گذار هستند. رنگ پر تحرک viva magento می تواند سال جدید را برای افراد رقم بزند و هیجان را به زندگی یکنواخت افراد بکشاند. رنگ دکوراسیون 2023 مانند سال های دیگر از طرف شرکت پنتون اعلام شد. این رنگ با نام Viva magenta شناخته می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شلف دکوری پذیرایی وب سایت خود باشید.

مهدی بازدید : 61 چهارشنبه 19 بهمن 1401 زمان : 10:41 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از به روزترین موضوعات دنیا همراه با مطالب راهنمای خرید از لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لپتاپ استوک، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 2,327
  • بازدید کلی : 5,386