loading...

یادگار دوست

جارو شارژیها میتوانند دو منظوره باشند به طور معمول جارو شارژیهای دستی جای کمتری اشغال میکنند و وزن کمی kalinab دارند. همچنین جاروهای پارویی راحتتر هستند و برای تمیز کردن گوشههای خانه میتوانند بهراحتی

جارو شارژیها میتوانند دو منظوره باشند

جاروشارژیبه طور معمول جارو شارژیهای دستی جای کمتری اشغال میکنند و وزن کمی kalinab دارند. همچنین جاروهای پارویی راحتتر هستند و برای تمیز کردن گوشههای خانه میتوانند بهراحتی استفاده شوند. البته برخی از مدلهای جاروشارژی پارویی به گونهای طراحی شدهاند که برای سطح باریک، کنج دیوارها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مناسب نیستند. جارو شارژی همانطور که از اسم آن مشخص است برای مدتی باید در شارژ باشد و سپس بدون سیم و برق به کار گرفته شود. مدت زمان کارکرد جاروشارژیها متفاوت است؛ اما شما میتوانید به طور متناوب میانگین 10 دقیقه از آن استفاده کنید. البته برخی از جارو شارژیها نیز هستند که تا چند ساعت شارژ را نگه میدارند؛ اما قاعدتا قیمت بالایی نیز دارند که در برخی موارد با قیمت یک جاروبرقی برابری میکند. بنابراین یک جاروشارژی تنها برای فضایی کوچک مناسب است و نمیتوان به وسیله آن کل یک خانه را جارو کرد. روی این جاروها حساب باز کنید. اگر برای استفاده در منزل دنبال جارویی هستید که دم دست باشد و کار راهانداز، بهتر است مدلهای دومنظوره را انتخاب کنید که قابلیت مکش آب و خاک را دارند.

xiaomi trucleanکالاپایا محصولاتی بسیار متنوع در فروشگاه خود عرضه کرده است که بسیاری از این محصولات پر فروشترین و یا بهترین مدل های موجود در بازار ما هستند. برای آشنایی با محصولاتی که در این فروشگاه خواهید دید به بررسی انواع مدلهای مهم و قیمت جاروبرقی و جاروشارژی خواهیم پرداخت. برای اطلاع از چگونگی انتخاب این محصول به برندها و مدلهای خاص توجه کنید. یکی از بهترین مدلها و امکانهای خرید جاروبرقی و جاروشارژی را برند آلمانی ایجاد کرده است. محصولات بوش توان مکس بسیار بالایی دارند و موتور آنها به سادگی خراب نمیشود و از همه مهمتر میزان صدای محصولات بوش بسیار پایین است و به راحتی میتوانید در ساعات مختلف از آن استفاده کنید. ال جی از قدیمیترین تولید کنندههای جاروبرقی است. معمولا مدلهای جدید و طراحیهای خاص هم ابتدا توسط ال جی به بازار معرفی میشود. ال جی پر فروشترین برند جارو برقی و جارو شارژی در بازار ماست که طرفداران خاص خود را دارد. تقریبا بیش از 20 درصد مدلهای موجود در حال مصرف در کشور ما ال جی هستند.

به شیائومی اعتماد کنیم؟

بی شک یکی از اقلام زندگی مدرن، جارو شارژی خواهد بود. با این که تا چند سال پیش از این وسیله کاربردی به عنوان یک وسیله لوکس و تجملاتی یاد میشد، اما در حال حاضر جای خود را بین لوازم ضروری خانه باز کرده و طرفداران پر و پا قرصی دارد. وزن بالای جارو برقیها و حمل نچندان ساده آن، محبوبیت جارو شارژیها را بین مخاطبان در سرازیری قرار داد. در واقع برجستهترین برگهای برنده جارو شارژیها نسبت به جارو برقی، مصرف برق بهینه، اشغال فضای کمتر، افزایش سرعت عمل کاربر، سهولت در جابجایی به واسطه وزن کم و نداشتن سیم به شمار میآید. به شیائومی اعتماد کنیم؟ چرا که نه؟ این برند چینی تبار در تمام حوزهها، امتحان خود را پس داده و همیشه حرف جدیدی برای گفتن دارد. با خیال راحت، به دانش مهندسان این کمپانی اعتماد کنید تا تمام تکنولوژیهای جدید را در قالب یک مکنده قابل حمل در دسترس داشته باشید. اگر از برچسب قیمت مناسب محصولات تحت این برند فاکتور بگیرید، کیفیت و کارایی آنها حتما نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد.

چگونه پس انداز زیادی پول با جارو شارژی؟

جاروشارژیاگر تصمیم گرفتهاید از قابلیتهای ویژه و انحصاری جاروهای شارژی موجود در بازار بهرهمند شوید، کافی است در این مقاله از ایران کالا ما را همراهی کنید. همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، شما به عنوان یک کاربر یا خریدار باید تمام خواستهها و اهداف خود را برای خرید جارو شارژی لیست کنید. این کار به شما کمک میکند تا بدانید، آیا خریدن جارو شارژی به نفع شما است یا خیر؟ مهمترین نکتهای که در ادامه این بحث مطرح خواهد شد، بررسی، شناسایی و در نظر گرفتن تمامی خصوصیات، ویژگیها و قابلیتهای یک جاروی شارژی کاربردی و بادوام است. شناسایی این قابلیتها و ویژگیها به شما کمک خواهد کرد تا بدانید، کدام یک از محصولات موجود در بازار، واقعاً مفید و کاربردی هستند و کدام را باید برای خرید انتخاب کرد. همچنین، شناخت ویژگیهای مهم یک جارو شارژی کاربردی، میتواند در تطبیق آنها با خواستههای شما مؤثر باشد.

جارو شارژیجاروهای هوشمند با دهانه متحرکی که دارند، در خط افقی قرار می گیرند و به سمت چپ و راست حرکت می کنند. در طراحی بدنه این نوع جاروها، از سیم استفاده نشده است و می توانند با استفاده از سنسورهایی که بر روی خود دارند، تمام خانه را بدون آن که به وسیله ای برخورد داشته باشند، تمیز کنند. همانطور که مشخص است این جاروها بی سیم بوده و برای انجام کارکرد خود از باتری استفاده می کنند. بنابراین پس از مدتی استفاده و خالی شدن باتری لازم است تا دوباره شارژ گردند. قدرت و کیفیت باتری نقش بسیار پررنگی در کارایی جارو شارژی ایفا کرده و جدا از مدت زمان استفاده، روی قدرت مکش جارو نیز تاثیر گذار است. برندهای متفاوتی در تولید مدلهای مختلف جارو شارژی فعالیت میکنند از برندهای پرفروش جارو شارژی میتوان به برند تکنو، بوش، فیلیپس، هاردستون، بلک اند دکر، شیائومی، مایر، تفال، الکترولوکس، بیشل، مجیک، پارس خزر، کنوود و دلمونتی اشاره کرد. این جارو در ضمن اینکه ساختاری بسیار ساده دارد، همچنین دارای وزنی بسیار کم و استاندارد می باشد که می تواند در هر شرایطی به یاری شما بشتابد و برای استفاده در هر مکانی راحت و آسان باشد.

xiaomi trucleanوزن دستگاه بسیار اندک و کمتر از یک کیلوگرم (حدود ۰.۸ کیلو) است. جاروی فیلیپس، باتری لیتیومی دارد و برای اینکه کاملا شارژ شود به هشت ساعت زمان نیاز است. میزان شارژدهی باتری ۹ دقیقه است. نشانگر شارژ باتری هم به شما کمک میکند تا زمانبندی بهتری برای کار نظافتتان داشته باشید. گردش هوا در فیلتر جارو شارژی فیلیپس در دو مرحله صورت میگیرد. در مرحله نخست، ضایعات درشت از فیلتر اولیه جدا میشوند و در مرحله بعدی، ضایعات ریز فیلتر میشوند. برای فضاهایی که چندان بزرگ نیستند و امکان حرکت راحت جاروبرقی معمولی در آنها وجود ندارد، استفاده از جاروی جمع و جور فیلیپس بسیار مفید خواهد بود. سبکی و کم سر و صدا بودن آن هم از مزایایی است که قطعا ارزش زیادی دارند. برای خرید جارو شارژی فیلیپس باید ۹۵۰ هزار تومان هزینه کنید. در میان نظرات کاربران مختلف داخلی و خارجی، ۹۰ درصد نظرات درباره خرید جارو شارژی فیلیپس مثبت است.

جارو شارژیهمانطور که مشاهده کردید این دو دستگاه با وجود شباهت هایی که به هم دارند، کاربردهای مختلف داشته و حتی امکان استفاده همزمان آنها نیز برای کاربران وجود دارد. از این نظر مقایسه آنها برای خرید می تواند بسته به کار کردی باشد که شما از دستگاه خود انتظار دارید. یک جاروشارژی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به صورت گام به گام به بررسی تمام نکات بالا خواهیم پرداخت. توان موتور در جاروشارژی تاثیر مستقیم و زیادی روی مکش دستگاه دارد؛ به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا توجه ویژه ای به توان موتور جاروشارژی در هنگام خرید داشته باشید. هر چقدر توان دستگاه شما بیشتر باشد امکان مکش آشغال های بزرگتر با آن فراهم خواهد شد. بود با دستگاه هایی با قدرت و توان کمتر شما نمی توانید هم محیطی را تمیز کرده و از این بابت ممکن است مشکلاتی در هنگام استفاده برای شما پیش بیاید.

جاروشارژیکارایی و ضرورت جاروبرقیها برای همه مشخص و واضح است خرید و استفاده از جارو شارژی نیز به همان اندازه برای فضاهای کوچک کارایی دارد. امروزه اهمیت نظافت بیش از پیش احساس میشود همچنین با افزایش مشغله کاری دیگر نیاز نیست زمان زیادی را برای نظافت محل زندگی، محل کار و یا خودروی خود صرف کنید. این دستگاه کوچک با سرعت بخشیدن و آسانتر کردن تمیز کاریهای روزمره جزو محصولات کارآمد و ضروری محسوب میشود. همچنین بدون نیاز به برق و سیم قدرت عمل بیشتری برای تمیز کردن تمامی نواحی در اختیار شما میگذارند. البته گفتن این نکته ضروریست که از جارو شارژیها نباید انتظار تمیز کردن کل فضای خانه را داشت با این حال این وسیلهی کاربردی میتواند برای نظافت فضاهای باریک و کنج دیوارها به کمک شما بیاید. این دستگاه کوچک با سرعت بخشیدن و آسانتر کردن تمیز کاریهای روزمره جزو محصولات کارآمد و ضروری محسوب میشود. جارو شارژی بخریم یا جاروبرقی؟

جارو شارژی نباید سخت باشد. این نکات را بخوانید

درمورد جارو شارژیها به جای توان یا وات، بهتر است به میزان عمر باتری آنها توجه کنید. چون به طور معمول قدرت موتور یک جارو شارژی 12 وات است. جاروبرقی برای چه فضاهایی مناسب است؟ جارو شارژی در بعضی از خانهها نقش اساسی و مهمی بر عهده دارد؛ اما شاید هنوز برای عدهای چندان کاربردی نباشد و آن را جزو وسایل ضروری به حساب نیاورند. کسانی که به نظافت خانه بسیار حساس هستند جارو برقی با موتوری که توان 1300 تا 2200 وات دارد را جزویی جداییناپذیر در خانه میدانند. کنار میآیند. چون به خوبی از پس کثیفیها و آلودگیهای خانه برمیآید. میتوانید به جارو برقی و میزان توان و قدرتی که مدنظرتان است دست پیدا کنید. بهطور معمول جارو برقیهای خانگی به دو دسته جاروهای کیسهای و جاروهای مخزنی یا بدون کیسه تقسیم میشوند. جاروهای بدون کیسه نیز معمولا برای نگهداری گرد و خاک و زباله از یک مخزن پلاستیکی که شفاف است بهره میبرد. در زمان خرید جاروبرقی به وزن و همچنین به قدرت موتور و توان مکش آن توجه داشته باشید.

  • قدرت موتور: 600 وات
  • سری قابل تعویض
  • جارو شارژی روشن نمیشود
  • نوع جارو: دستی
  • جنس بدنه جاروشارژی
  • با توان عملیاتی 17 تا 20 دقیقه
  • وزن: 2.2 کیلوگرم

جارو شارژی درما را میتوانید به صورت دستی و عصایی استفاده کنید. این قابلیت باعث میشود که شما به طور دلخواه دسته را تنظیم و تمیز کاری را انجام دهید. این محصول طراحی زیبا و ارگونومیکی داشته و با استفاده از آن دست شما به هیچ عنوان خسته نمیشود. مخزن این محصول 0.8 لیتر بوده و برای تمیز کردن فضاهای کوچک و متوسط کاملا مناسب است. جارو شارژی بوش مدل BBH F214G محصولی با قدرت و کیفیت فوقالعاده برای تمیز کردن منزل است. این محصول به صورت بی سیم و با یک باتری لیتیوم یونی راه اندازی میشود. قدرت موتور این جارو 14.4 وات بوده و با داشتن دو سح قدت متنوع برای تمیز کردن خانه کاملا مناسب است. با وجود برس Electro در این محصول، میتوانید سطوح مختلف را به راحتی تمیز کنید. همچنین نازل منعطف آن، به شما این امکان را میدهد که گوشهها و نقاط غیر قابل دسترس را بدون سختی پاکسازی کنید. فناوری Easy Clean System به کار رفته در جارو شارژی بوش مدل BBH F214G این امکان را برای شما فراهم میکند که رول برس و نازل را به راحتی جدا و تمیز کنید.

  • لوازم یدکی و سری های جاروشارژی
  • با باتری بادوام
  • آشنا با آخرین تکنولوژی و ساختار جاروشارژی فاکر
  • واقعا راضیم. بسیار پر دوام و راحت و سبک
  • ارزان ترین جاروبرقی موجود در بازار کدام است؟
  • تمیز کردن مناسب سطوح مختلف
  • محدود شارژ دهی باتری 20 دقیقه

xiaomi trucleanآیا داشتن هر دو وسیله لازم است؟ این سوال را از خودتان بپرسید؛ آیا شما فرد حساسی هستید که دوست ندارید در طول روز آشغالی بر روی زمین ببنید؟ آیا بد از یک کثیفی ناگهانی میخواهید بلافاصله آن را برطرف کنید؟ آیا در زمان تمیز کردن خانه، گردگیری، طی کشیدن، تمیز کردن کف سرامیک و پارکت میخواهید یک جارو دم دستتان باشد که گرد و غبار و پرزها را سریع بگیرد؟ اگر از این دسته افراد هستید به شما توصیه میکنیم حتما جارو شارژی تهیه کنید که بسیار برایتان پرکاربرد است. در غیر این صورت برایتان یک وسیله تزئینی محسوب میشود که هیچ وقت از آن استفاده نخواهیدکرد. فروشگاه اینترنتی تهران فرم پیشنهاد میکند از برندهای متفرقه ای که در بازار موجود هستند خرید نکنید. اگر شما قصد دارید یک جارو شارژی انتخاب کنید مراقب باشید. چون کاربرد و کیفیت این وسیله را نمی توانید به راحتی از روی ظاهر تشخیص دهید. ماکیتا، کارشر و فیلیپس سه برند معتبری هستند که بهراحتی قابل دسترس شما هستند. شما جاروشارژی را میتوانید از نمایندگیها و فروشگاههای اینترنتی «تهران فرم» جهت صرفه جویی در زمان و هزینه خریداری کنید.

مهدی بازدید : 47 چهارشنبه 05 بهمن 1401 زمان : 12:09 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از به روزترین موضوعات دنیا همراه با مطالب راهنمای خرید از لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لپتاپ استوک، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 2,335
  • بازدید کلی : 5,394